Datakrångel gillar tydligen mig. :/

Jag tror jag blir galen helt. Satt i stugan och det ville inte ladda upp bilder så jag tänkte att jag provar att lägga upp mer lite senare. Tror ni att det fungerade alls senare... Nej då slutade internet helt och jag tillbringade lång tid med att försöka få ordning på det. Darling kom hit istället, låter det från soffan där Martin och Moa sitter. Darlinga mig inte, jag är inte på humör för det. Då låter det istället kraaaaaamiiiiiiz, inte kunde man sitta där och sura då heller. Nu har jag äntligen fått ordning på modemet och jag kan fortsätta lägga upp bilder från vår semestertrip.
 
Moa fick ju lift efter att hon skjutsat mig och nöjd med det ser hon ju ut att vara. ;)
Eric fick ta nerförsbacken och han finns ju med på bilden iaf även om det inte är det lättaste att ta själv i en lådbil.
Men man måste ju betala tillbaka naturligtvis. =)
Moa och Charlie hade tydligen haft lite roligt. =)
Inget är som väntans tider. =P
Killen som blivit så stor att han inte vill kramas offentligt men gärna i smyg. ;)
Tjejen fick i uppdrag att baka kladdkaka. God blev den också. :)
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0