Fisketur och annat skojsigt =)

Vi hade det som sagt väldigt trevligt på min lilla semester och vi hann med en del.
Någon som skulle äta upp en fot tydligen... ;)
Vackert väder hade vi under vår fisketur.
Förberedelserna inför turen är många...
Denna har legat i skogen så länge jag kan minnas.
Härligt när solen tränger igenom i vattnet.
Detta träd hade en häftig rot som såg ut som en krokodilfot. ;)
En suddig bild på underbara kantareller.
Min härliga prins som hade kul med syrran.
Som sagt mycket att göra innan fisketuren.
En morfar är alltid bra att ha med sig.
Sessan sätter mask på kroken.
Första fisken har fått nacken bruten. :P
Coolingarna längst bak i båten. =D
En del av fångsten som blodar ner båten. :P
Storfiskaren som är minst.
Det var längesen det kom upp så stora abborrar där.
Tjejen som kom på varför det var dåligt att tugga tuggummi, igen...
Skogens guld <3
Bästa tallriken i stugan =D jag älskar den!
När mormor fått fart på kameran fanns det inget som stoppade henne.
Blivande bloggerska kanske??? :P
Lådbilen ÄR mindre än min bil!!! =P
Fötter med skor...
...å utan skor.
Som sagt riktiga bloggbilder lyckas hon få till fast hon bara är snart åtta.
Hur cool som helst min lilla Sessa. <3
 
Ja det var ett urval av bilderna vi hunnit med. =)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åhh, ny kyl ser jag! :-)

Där är världens bästa lådbil! Om inte annat världens ÄLDSTA lådbil i originalskick (nästan).

Ser ut som ni haft det underbart!!!

<3

Svar: Kylskåpet är då väl ett år nu minst. ;-)
Men lådbilen den gick lika bra som innan men jag tror att det var lite bättre motor bitvis. :-P Vi får testa den igen när vi är där samtidigt. :-D
Glossie Gloss

2012-08-02 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0