Ledig helg =)

Nu är det inte långt kvar tills jag får ledigt över helgen och det ska bli skönt. Att jobba i tio dagar är helt okej men något drygt i slutet. Igår när jag slutat så tog vi en kvällspromenad jag, Charlie och Fia eftersom han har varit sjuk så får han inte springa än. När vi kom tillbaka så åt de upp resten av tårtan som var kvar. Tur att man kan kosta på sig lite när man rör på sig.
 
Ikväll blir det tacosmys och det är inte fy skam inte. Jag längtar verkligen efter sovmorgon med mitt älskade hjärta och en underbar brunch kanske. =) Eventuellt kanske en promenad bort till bageriet för lite färska frallor och annat mumsigt till frukost. Ja det är härligt att vara ledig iaf och vi ska nog kunna hitta på något trevligt att göra.
 
En av pappas fina blommor i stugan som Fröken Fräken sprang runt och fotade när vi var nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0