Lite fynd från semestrarna, om man nu kan kalla tre fyra dagar semester.

Vi var ju upp till Umeå på dop i juni och på vägen hem köpte jag mig en vacker kanna att ha mjölk eller sås i. Det roiga var ju att mamma köpte en lika fast grön.
Visst är den fin =)
I Säffle hittade jag denna lite minde jkanna men i ljuvligt lila att ha mjölk i när det serveras kaffe.
Den här lilla söta grytan blir perfekt till hjärtats heta räkor som jag aldrig kommer ihåg vad heter egentligen.
Jag tycker om att göra semesterfynd för då har jag minnen kvar från just den resan. =) 
 
Imorgon är det Moa-Sessans födelsedag som kommer att firas på jobbet med Moas nya vän på campingen. Hon har haft så roligt och några pratar engelska vilket gör allt lite roligare. Hon har badat fast det regnade och hoppat studsmatta i massor. Men idag är det hennes sista dag som sjuåring vilket hon stolt konstaterade för sin tråkiga mamma. 
 
Jag tycker så synd om mitt hjärta som har så ont i halsen så han var tvungen att åka hem från jobbet. Men det blir bättre att vara hemma och vara sjuk en på ett vandrarhem där man får sova i receptionen då det är fullbelagt. Ikväll ska jag krama om honom ordentligt så han blir bra snart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0