Lunchrast och väldigt tråkigt

Hade en fruktansvärt tråkig lunchrast då det började regna och jag hade ingen större lust att gå ut då. Men Moa och jag tog oss iväg till Stadium Outlet och hittade fotbollar för 10kr/st. Jag vet att man får det man betalar för men det gör inget när jag bara tänkte vi skulle ha dem på jobbet. 
Snygga eller hur... Tur att Oskar är så snäll och hjälper en liten Moa i nöd att blåsa upp bollarna.
 
Jag passade också på att köpa lite nya underkläder till mig och barnen.
Snyggingar till mig såklart att en är rosa iaf. ;)
Klart prinsen ska ha rosa under. =)
Prinsessan fick också nya i fin rosa färg. =)
 
Men inga till Charlie denna gång även om Moa tyckte att han kunde ta Erics. :P 
 
Nyss lyste solen och jag skulle bara göra klart detta inlägg och sen ut för att sparka lite boll men tydligen ville inte vädret att jag skulle det. Nu öste regnet ner och jag får stanna inne ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0