Min akrobatiska tjej. =)

Den här sommaren har barnen varit mycket ute på studsmattan och tränat. Skaffat sig nya bekantskaper och tränat på olika språk. Jag tycker att det har varit en ganska bra sommar fast det varit mycket jobb och lite konstiga rutiner under tiden. Moa har ju lärt sig göra volter på studsmattan och även i vattnet och lite av det finns ju faktiskt dokumenterat.
Hon fullkomligt ÄLSKAR sin overall, tack så mycket får vi säga till våra snälla vänner som gav henne den. <3
 
Jag hade också kunnat tänka mig en tunnare men det får bli när det blir. Har beställt lite nya tyger men vet inte vad som kommer för summan de har dragit stämmer inte med det jag skulle betala. Ja ja det blir säkert bra bara det kommer fram någon gång.
 
Ny bok har jag börjat på och kommit lite längre än halvvägs genom och det är Mia Skäringers bok Dyngkåt och hur helig som helst. En väldigt bra bok tycker jag rak och ärlig. Får se vad det blir nästa gång. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0