Mitt underbara hjärta <3

Igår när jag kom hem så var hjärtat redan hemma och jag blev så glad. Barnen hade ätit kvällsmat hos mormor så det var direkt upp i sängen för dem. När jag efter en stund skulle leta efter telefonen för att se om larmet var på så hittade jag ett paket under kudden. =)
Titta vilka fina halsband det var.
Det var bara att bryta isär och dela med sig till sitt hjärta. <3
Hjärtat med den andra vingen. <3
Eftersom Martin köpt andra kedjor till oss så blev det äntligen nya till barnens halsband.
Gissa om de var nöjda mina älskade barn.
 
Jag älskar mitt nya halsband och jag är väldigt glad över att få dela det med mitt älskade hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0