Sessan åtta år idag!!!

Inatt har det varit synd om Charlie för det var feberfrossa och fruktansvärt ont i både hals och öron. Inte mycket man kan göra men att stryka honom över ryggen och så känns bättre än om man ligger helt ensam och har det dåligt. På morgonen fick Sessan komma ner och öppna sin present och det blev väldigt uppskattat. Nytt påslakanset med prinsessor på som jag antar att sk ligga i sängen när hon kommer tillbaka från pappa.
 
Vi åt tårta efter sista dealmåltiden med Oskar som nu har fått semester. Jag har två veckor kvar på jobbet och hur ska det nu gå att komma ihåg maten? Det var ju hur bra som helst att laga mat varannan dag och mycket roligare. Nu får jag nöja mig med att äta min egen mat vilket får så lov att gå. Barnen åkte med sin pappa och jag blev ensam kvar på jobbet. Jaja det har snart blivit en mössa till så det är ju bara att virka på och se glad ut. Längtar tills jag kan vara hemma lite ibland så man hinner sy igen. Har massor som jag skulle vilja sy men tiden räcker inte till.
 
Om två veckor är det inte bara slut på jobbet, nästan iaf, utan också MIN FÖDELSEDAG! Det kan vara riktigt trevligt att fylla år och eftersom jag inte orkar komma ihåg åren så tycker jag fortfarande om att äta tårta. ;)
 
Min önskelista (bara ifall någon vill veta)
 
* Presentkort hos http://www.bibbistextil.se
* Presentkort hos http://www.liandlo.se (vet inte om det finns men fina tyger har dem)
* Smycken
* Tatuering
* Cykel
 
Ja det var ju lite blandat kanske men sån är jag. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0