Storytel min nya last =)

Jag lyssnar på ljudböcker ibland men det är tråkigt när de är så dyra och ska man låna på biblioteket så är skivorna alltid repiga. För ett bra tag sen så provade jag på storytel men hade för dålig telefon och internetuppkoppling att det inte fungerade. Nu provade jag igen och det fungerar klockrent. Tredje boken är jag inne på och det är en serie av Sophie Kinsella som handlar om en shopoholic. En rolig serie som jag blev tipsad av min lillasyster och jag sitter och skrattar för mig själv. Mycket bra tips LillSyss <3
Väldigt trevligt att lyssna på engelska också så det blir lite utmaning.
 
Ser fram emot en ledig helg och funderar över vad vi ska hitta på då. Förslag någon?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0