Tidsfördriv på jobbet...

Sitter på jobbet och börjar planera vad jag ska hitta på när livet blir lite mer rutinmässigt om man säger. Barnen börjar skolan och jag hittar förhoppningsvis ett jobb. Idag blev det lite tidningar att bläddra igenom för inspiration till vad som ska sys framöver.
Kul med lite olika inspiration. =)
 
Hjärtat var till doktorn idag med halsen men det visade inget och han är ju faktiskt på bättringsvägen vilket är mycket bättre. Sen blev det en tur till Mora där han förhoppningsvis inhandlat lite att fylla på kylskåpet med. Eftersom man aldrig är hemma så blir det lite dåligt med mat hemma. 
 
Barnen sover hos pappa en natt till vilket gör att jag kan städa ikväll när jag kommer hem. :) Men nu är det sista timmen kvar innan det är dags att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0