Jobbig hals =(

Idag vaknade jag med en grumlig hals. Den gör inte ont men känns lite tjock. Jag tycker det är tråkigt och speciellt när man inte blir varken sjuk eller frisk, men eftersom man inte är sjuk så är det bara att fortsätta som vanligt. Jag ska ju vara ledig imorgon och på fredag så då kan man ju alltid hoppas att det går över.
 
Barnen har varit jätteduktiga när de har varit med på jobbet och Moa har lärt sig göra volter på studsmattan. Det är så kul att se deras framsteg även när de inte är småbarn längre. Ett litet barn har man ju alltid något nytt som händer men det håller i sig ett bra tag tycker jag. Min prins och prinsessa som har blivit så stora. <3
 
 
Ja de har ju roligt iaf. ;)
 
Längtar tills mitt hjärta kommer hem imorgon.
 
 
Jag älskar dig!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0