Migrän!!!

Igår var det styrelsemöte för Vuxna På Grönland så jag var ner till Malung en sväng. Vi tyckte det var så skönt väder att vi satt ute och hade mötet, mycket trevligt måste jag säga. Synd är ju att det är så svårt att få tag på vuxna som vill nattvandra och stötta våra ungdomar. Allt som behövs är ju att gå runt och prata med ungdomarna lite en kväll och se till att inget tokigt händer. Skulle fler ställa upp hade vi varit alldeles överlyckliga, som det är nu är det väldigt få vilket resulterar i att de får gå många kvällar istället.
 
Hjärtat kom hem också och han hade bäddat så fint när jag kom hem. Sånt gör en alldeles varm i hjärtat. Tyvärr blev denna dag inte riktigt så bra som vi hade tänkt. Efter att han varit upp på fjället på lunchdejt så ringer han och talar om att det är ett migränanfall på ingång. Bara att leta efter tabletter och stå standby ifall man måste möta upp. Nu ligger älskade och sover iaf och det är bara att hoppas det lättar till kvällen igen.
 
På söndag åker barnen till Stockholm på semester och som de har längtat. Det är så roligt att de ska få hälsa på sin syster och hennes kille igen för de blir så glada efteråt. Nu ska de ju få vara där en hel vecka vilket är underbart när man slipper tjatiga mamma. ;)
 
 
Denna tjusiga outfit fick prinsessan av Eva och Danne i julklapp. Stolt poserar hon framför kameran. <3
 
Nej nu ska jag ta och se om jag får ihop en båge till Ann-Marie så vi kan testa den ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0