Ofrivilligt bloggstopp...

Tyvärr så har det varit dåligt med uppdateringar men det ska det bli ändring på nu. Datorn gjorde en "kritisk uppdatering" och sen dog den. Efter ett återupplivningsförsök hos min bästa datasupport så har jag fått tillbaka min kompis. =)
 
Vad har då hänt sedan sist? Ja barnen har varit på semester i Stockholm en vecka och vi hämtade hem dem igår. Två nöjda barn som hade suttit still i en buss i flera timmar så när vi var och handlade så var det spring i benen på dem. Väl hemma så blev det film och mys tills jag somnade.
 
På fredagen när jag kom hem från jobbet så hade mitt underbara hjärta fixat god mat och ordnat med bubbelbad. Riktigt mysigt var det och som kronan på verket så kom han med efterrätt som var gudomligt god. Sen var det massage och jag kände mig som en riktig drottning. <3
 
Lördagen provade vi på höghöjdsbanan vilket var hur kul som helst. Den vill man ju göra igen och gärna med ett gäng glada människor. Jag hade bara lite ljudeffekter för mig men annars gick det jättebra. Nu ska vi se om barnen vill vara med och prova.
 
 
Det är ju ganska maffigt när man kommer upp.
 
Moa fick tröjan som jag gjorde och det första hon säger är, wow mamma en hello kitty rosett. Det måste ju tas som ett bra betyg. =) Ska bara sätta på barnet rena byxor så ska det sagt fotas lite.
 
Idag är det väldigt varmt på jobbet och det ska bli skönt att få åka hem om två timmar. Imorgon är jag ju ledig och ska ut och nattvandra sen blir det att jobba onsdag och söndag. Enda veckan på hela sommaren som jag är ledig mer än två dagar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0