Regn och rusk.

Det bara regnar och regnar vilket gör att det är dåligt med folk på jobbet. Jag har sytt klart rosetten till Moas tröja så nu blir det att fästa den när jag kommer hem. Måste plocka fram virksakerna också som är enkelt att ta med på jobbet för att ta med symaskinen känns lite överdrivet. Men vem vet jag kanske ändrar mig.

Har tagit med mig en mugg till jobbet att dricka te ur. Den är jättefin och jag tänkte lägga upp en bild på den bara jag har tagit med kameran. Blev lunch på Bullans idag där bästa Ma alltid ser till att man har det bra. Inte behöver man tala om att paprika är farligt det fixar hon ändå. ;) Hon kikade ut för att kolla så jag inte skulle ta dagens för den innehöll mycket av den varan. <3 Tänk vilka bra människor man har i sin omgivning. <3

Nej nu ska jag ta och kika runt efter ett nytt projekt att ta itu med under lugna stunder på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0