Slottet i Höknäs =)

Idag på lunchen var vi bjudna till Emma och Christoffer. De bjöd på härlig sallad med vitlöksdressing och till efterrätt var det fruktsallad. Mycket gott var det och ett välkommet avbrott i jobbet.
 
 
Det är underbar utsikt från huset och jag tycker det blir jättebra. Tack snälla ni för den fina lunchen. <3
 
Idag trodde jag nästan att de hade glömt bort mig på menigo för klockan var nästan fem innan varorna kom. Vi hade iofs diskuterat att det gick ju att lämna av våra saker på vägen ner ifall det var enklare men det blev väl lite sent för min smak. Nästa gång skulle han komma tidigare lovade han. Tur man har god hand med chaufförerna så man slipper sura miner. ;)
 
Imorgon ville Moa ta med sig badkläder så hon kunde bada med grodynglen. Ja det är tur att det finns dusch på jobbet så man slipper få hem vad som helst för lortungar... :P Hoppas att de inte har börjat gräva så pass att hon inte har något att göra. Jaja det löser sig.
 
Nu ska jag läsa de fyrtio sista sidorna i boken så jag slipper vara så orolig. ;) Sov gott allihop för det ska jag om än lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0