Tillbakablick på saker som jag gjort.

Tänkte jag skulle titta tillbaka på vad jag har hunnit med att göra för något på kreativa stunder.
 
Tygkorgar till smått och gott i härligt Ikeatyg.
Doftkuddar i sött gammelrosa tyg i linnestruktur.
Nyckelband till jobbnyckeln eftersom det inte fanns någon nyckelring.
Mössor kan man aldrig få för många av.
Ett pannband till bästa Sandra. <3
Smart present till tvillingar i lagom ålder.
Filt till min älskade syster. <3
Matchande kuddar till filten.
Byxor för första gången. Gick riktigt bra faktiskt.
Kudde och filt till Milla som fyllde år. =)
Dennis ettårspresent.
Hemlig present till Pia. Riktigt kul att skicka utan avsändare. ;)
Liten My fick kläder när hon föddes.
Det är ju bra när det står vad det är. =P
Härligt enkla kuddfodral.
Min fina symaskin som hjälper mig med mina projekt. =)
Första laddningen med trikåtyger.
Andra laddningen med lite velour också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0