Usch och fy på mig...

Varför har jag inte skrivit på länge igen? Jo för det har krånglat med datorn och varit fullt upp med lite ledighet och besök samt andra åtaganden. Det har varit dansbandsvecka och vi fick besök av fina flickor som vi ser alltför sällan. Vi har sprungit buggruset och firat detta med utgång som var hur trevlig som helst och man träffade fler vänner man ser alldeles för sällan. Jag har hunnit med att nattvandra och fiskat upp Pepsiflaskor ur älven som vanligt. Detta år var det en skrattfest från början till slut och jag fick även Martin att tycka det var lite roligt.
 
Nu ska jag jobba och slita dessa dagar som är kvar men imorgon ska jag åka ner till Millesvik på lite välförtjänt semester i dagarna fyra. ;) Känns så konstigt när det är torsdag och mitt hjärta inte kommer hem men det ordnar sig för imorgon kommer jag till honom istället.
 
Vilken underbar soffa det där är. Ja det sitter ju underbara människor på den också. Lilla Saga vad du har varit liten. <3 Saknar er mina solstrålar <3
 
Nu ska jag ta och gå ut i solen en stund på min lediga tid. Kanske tittar in lite senare igen men som sagt vem vet vad som händer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0