Världens bästa hjärta!

Igår var det ju som sagt ett hjärta med migrän som blev liggande ett par timmar. Själv beslutade jag mig för att försöka göra klart påbörjade projekt. Jag hade känningar bakom ögat redan på morgonen men lagom till att hjärtat vaknade ur sitt koma började det bli jobbigt. Huvudvärkstablett och akut matutryckning så blev det något bättre en stund. När vi kom hem igen hade rutan till dörren kommit så det var dags att sätta i den och byta lås. Den kraftasträngningen innebar att det blev störtdyk i sängen med dörren öppen och minialt med kläder på. Hjärtat hade lite svårt att slappna av och trodde det var riktigt dåligt med mig men jag är aldrig sjuk eller krasslig. Enligt mig själv iaf. Piggnade i efter ett tag och vi tog en tur till Ann-Marie för en kaffe och lite allmänt prat. Sen var det dags för rond tre, jobbigt att andas och kändes som om man var en geleklump som inte hade någon styrsel. Älskade hjärtat blev orolig och började kolla puls och grejer men då sa jag att jag visst levde och sen gick det bra. Nu mår jag bra igen men det är tungt i luften på jobbet men med dörrarna öppna så luftar det lite iaf. 
 
Imorgon är det dagen D för de små som tydligen inte är så små längre. Bussen går från Malung 11:30 och det är en tid de inte kommer missa. Hoppas att det löser sig med hemresa för dem också för jag skulle tydligen jobba i serveringen mellan 00-01 på lördagkväll och ska man då upp för att åka fram och tillbaka till Stockholm dagen efter så blir det lite tungt. Jaja det löser sig på något vis. I värsta fall får jag se om det går att åka tidigare på lördagen eller så.
 
Nej nu ska jag läsa lite i min ensamhet... ;) Har jag tur kommer det någon och hälsar på.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0