Glömde ju alldeles bort mitt jättebra inköp.

Jag glömde ju bort mitt underbara inköp av löpskor. När vi varit på dopet så passade vi på att besöka löplabbet så jag skulle kunna prova ut ett par riktiga springskor. De jag hade innan köpte jag ju 2004 så personalen tyckte att det var på tiden att jag bytte ut dem. Efter att ha sprungit på bandet och lyst på fötterna så fick jag tre skor att prova. Tur som jag hade så var det ett par rosa Nike som passade bäst.
Jag är sjukt nöjd med dessa och löpningen går mycket lättare när det finns dämpning kvar i skon. ;)
Idag på lunchrasten så passade jag på att åka till Stadium Outlet för att kika efter shorts att jobba i. Jag hittade dessa snygga Peak Performance till lagom pris. Synd att det inte fanns svarta i min storlek men roligare färg att ha när man slutat jobba iaf.
Inte kan man klaga på kläderna när man får göra lite som man vill. =)
Imorgon tänkte jag ägna lunchen åt att ta en tur med kanot så jag vet vad jag hyr ut för något.
Ha det så gott så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0