Kanot och sällskap på jobbet.

Idag har barnen varit med på jobbet eftersom vi under lunchrasten skulle passa på att paddla lite kanot. Det har gått riktigt bra och de var duktiga på att paddla. Eric sa när vi var ute att det här ville han göra imorgon också. Det tycker jag räknas som ett bra betyg. Vi får hoppas att det blåser mindre imorgon så man kan ta sig lite längre. Kanske kunde ta sig en fika under färden. Ja vi får se hur det blir man vet ju aldrig med små viljor.
Jag hade ju gärna snubblat över en liten plastkajak att kunna ut och ta sig en tur med på egen hand. Ja det kommer väl en tid för det också men nu får jag nöja mig med att ta en kanot på lunchen ibland. ;)
Nu har snart denna vecka gått och imorgon kommer hjärtat hem igen och jag slipper sova ensam. Det är väl inget större problem att sova själv heller men det är ju helt underbart med någon som håller om en. Mitt liv är underbart och jag njuter av varje sekund. Jag gör det jag vill göra och mår bra i det. Just nu känns det som att det kommer bli en lång sommar med mycket jobb och det kan så vara men jag har ett arbete och kan betala mina räkningar. Jag har en underbar familj som ger mig så mycket tillbaka att det blir uthärdligt även om det är tungt ibland.
Nu tror jag att jag ska göra barnen sällskap på studsmattan i fem minuter innan det är dags att dra igång med stängningen här.
Vi ses imorgon säkert. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0