Längesen det blev ett inlägg nu.

Jag har haft lite att göra och inte riktigt haft inspirationen till att blogga. Nu kanske det blir ändring på det. Jag har börjat jobba igen men eftersom det är lite kunder så har jag lite tid över. Ja det blir mycket att hitta på under dagarna.

Vad har hänt sedan sist då? Ja vi har varit ut på en liten roadtrip upp till Umeå dit vi var bjudna på ett vackert dop. Sovplats var ordnad hos goda vänner där vi stortrivdes och blev bjudna på underbart god mat. Synd var ju bara att vi inte tog ett enda kort mer än på dopet. Vi tackar både till dopinbjudan och att vi fick sovplats. Ja vi får ju inte glömma fikastoppet hos vår underbara Sandra!!! Hoppas att vi snart har vägarna förbi varandra igen. =)



Underbara familj!!! <3



Gissa vem som åt flest bullar av alla? Men det måste ju vara ett perfekt betyg eller hur?!?



Sen fanns det ju en trött tjej också fast hon piggnade på sig och agerade fotograf senare.



Underbara Lillsyss!!! <3

Vad har vi gjort mer då tro? Ja det har ju varit midsommar och då kom det ju upp en syster från Skövde och vi åkte till mamma på grillning. De som känner oss vet att vi har hängt ihop hela uppväxten och det kan ju bli lite skumt när vi sätter igång. Hihihi, jag tror att det gick bra för Martin följde iaf med tillbaka hem igen. ;)

Jag har börjat jobba igen och vi öppnade torsdagen innan midsommar. Lite skillnad mot vintersäsong men det är omväxlande och roligt med lite problemlösning under dagarna. Jag tycker om att hjälpa människor och att ha ett socialt jobb.

Nej nu får det räcka för idag så hoppas jag att vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0