Snart tar jag helg. =)

Idag var det strålande solsken när jag vaknade och tänkte vilken kanondag det kommer bli. Åkte till jobbet och jobbade på till lunchrasten och då kom regnet. Nu är det grått och trist men humöret är på topp iaf. Jag ska snart ta helgen och imorgon blir det bio för barnen och senare kanske bowling. Kul att de får göra något roligt fast det är mycket jobb just nu. Ska bli skönt att bara strosa runt lite under tiden vi väntar på dem.
 
Moa ringde mig under förmiddagen, Maaammaaa, vart är Chaaaarliiiie? Charlie är nya namnet på Martin och det kommer från att de tittat på Charlie bit my finger på youtube. Den är helt underbar och så charmig, har ni inte sett den så tycker jag att ni ska göra det.
 
Appropå bion så är det Ice Age 4 de ska se.
 
 
Hoppas de tycker den är bra. De innan har de tyckt om iaf.
 
Ikväll ska vi ha fredagsmys och bara vara vilket ska bli underbart. Jag var ledig förra onsdagen så nu vill jag va lite ledig. Blir att mysa ner sig framför en film och njuta av familjen som är lediga samtidigt för en gångs skull. Har jag varit ledig så har barnen haft skola eller annat planerat. Bara för att jag jobbar hela sommaren så känner jag för att hälsa på vänner runt om i Sverige. Men jag antar att jag hinner det senare fast jag vill nu. Det är ju mycket man vill men ibland måste man lägga band på sig.
 
 
Nu ska jag ta och läsa lite eftersom det inte kommer några kunder. Hoppas ni allihopa får en underbar helg. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0