Blodomloppet

Igår var jag ner till Borlänge och sprang blodomloppet. Resultatet blev milen på 1.13.34 vilket jag tycker är jättebra. Ska man titta på hur uppladdningen såg ut dagarna innan och samma dag så hade nog inte många åkt ner alls. Nog om det för nu har jag fått smak för det här och måste uppdatera mina skor inser jag. Fötterna ska få nya skor så jag har bra underlag för att förbättra min tid till tjejmilen. Skorna jag har nu har varit med sedan Moa var liten så det är nog på tiden. 



 http://www.sportamore.se/produkt/6410-icebug-pytho-l-bugrip-w-rodsvart

Dessa skulle jag vilja ha i vinter så man inte kan skylla på isen utan kan fortsätta med löpningen året runt. Jag har ju lite problem med att springa på löpband eftersom jag tycker det är tråkigt då jag inte kommer någonstans.
Nej nu måste jag ta tag i hemmet och försöka få någon ordning på allt. Ikväll måste jag ju ut och åka igen för då är det möte på skolan i Malung. Morgondagen hoppas jag ska vara lugn och sen på torsdag så är det brännboll med Erics klass. Oj oj hoppas att kroppen återhämtat sig tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0