Ny blogg till förmån för min bror.

Eftersom min bror inte vill läsa en blogg som har en nedsättande adress kan jag ju inte annat än att byta då. ;) Tycker ju annars att en hårdrockande basist skulle ha lite större toleransnivå. :P Nu kan man ju alltid hoppas att han inte har något emot den nya adressen då.

Vad händer annars i mitt liv just nu då? Ja allt möjligt skulle jag vilja säga men samtidigt så är jag tyst. Jag har lämnat en långvarig relation och hittat kärleken på nytt. Jag blev lite förvånad för den var tydligen närmre än jag trott. Min underbara träningskompis, granne och vän visade sig bli mer än en vän.



En bild på Världens Underbaraste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0