Mina fina byxor!!!

Igår tänkte jag att jag skulle ge mig på att sy ett par byxor till mig. Det gick jättebra efter att jag gjort om mönstret ganska rejält. 24cm fick jag ta in i midjan fast jag valt storlek small, sen blev det att sänka midjan med 10cm till. Jag gillar inte att ha byxor som räcker upp över magen utan vill gärna ha mudden under naveln. =)
 
Mycket nöjd med resultatet faktiskt. =D
Ja en riktig mästerfotograf fick jag tag på. Prinsen kan bara han vill.
 
Imorgon är det en vecka kvar innan hjärtat kommer hem igen. Då ska jag mysa ordentligt med den finaste och försöka pyssla om honom lite. Jag hoppas att barnen tar sig upp till skolan då de har varit lediga i en vecka och då har de inte varit upp på morgonen men nu blir det andra bullar. ;) De längtar efter att Martin ska komma hem för han är tydligen lugnare än mig på morgonen. Jag tror väl att de går upp tidigare och inte behöver stressa som de gjort innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0