Nytt jobb i väntan på säsong.

Jaha då har man börjat på ett nytt jobb idag då. Fram tills säsongen börjar och vi närmar oss öppning av butiken så kommer jag att städa på Kläppen, hoppas jag iaf. Vi håller på med storstäd och jag känner mig lite ringrostig men det släpper nog snart. Det bästa med att jobba på samma ställe är att det är så trevliga arbetskamrater. Oskar och jag fortsätter som vanligt med att laga mat varannan dag. Det blir mycket roligare så samt att man får lite mer variation då vi har olika tycke och smak. Imorgon blir det tacopaj och bara för att jag är så snäll så tar jag med paprika till Oskar fast jag avskyr det själv. Det tycker jag är att vara snäll och jag tror att han kan bli lite förvånad.
 
Vad har hänt mer sedan sist? Jo bilen slutade naturligtvis att gå riktigt så den fick åka bärgare ner till Ludvika där det blir koll av bromsarna samtidigt som datorn kollas och nollställs. Jag fick ju jobb samtidigt som bilen åkte vilket gjorde det hela lite spännande. Jag har ju världens bästa familj så idag fick jag ta hjärtats bil för att slippa krångel och sen har prinsen sagt att jag får låna hans cykel om jag behöver.
 
Nu blir det att sova lite innan det är dags för en ny dag på jobbet. Imorgon kanske jag kan hitta minneskortet till kameran och lägga in lite bilder. Jag har tydligen lagt det på nått bra ställe så jag inte skulle tappa bort det. =P
 
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0