Uppställningshelg =)

I helgen har det varit den första av två uppställningshelger på campingen och det var så roligt att träffa säsongsgästerna igen. Tur att man snart får träffa dem igen. Under dagen hade jag tid att titta igenom bilderna på jakt efter lite obloggade alster jag visste jag hade kvar. Roligt när man hittade bilderna från när barnen var små.
 
Moa fick capribyxor?!? vilka blev lite stora men hon kunde ha dem ett långt tag iaf. ;)
Hade en gång i tiden finfina puffar som jag sytt. Det var innan knivar och skruvmejslar hittade barnen, inte tvärtom iaf om man frågade barnen. Bästa kuddarna jag haft, lägga upp benen när ryggen sagt upp sig, om man ville läsa i sängen, på golvet framför teven eller spel, ja eller bara att sitta på.
 
Nu ska jag ta och hänga en tvätt innan det är dags för sängen så man tar sig på jobbet i tid. Imorgon ska jag försöka hinna med att ta kort på en mössa och ett pannband som jag knåpade ihop efter jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0