Jag älskar mina barn!!!

Jag gör verkligen det men ibland provar de tålamodet på en lite väl mycket. Igår var det föräldramöte för sonens klass och när jag kommer hem ropar han att Fia har gjort något på toaletten. När jag kommer dit ser jag en grön gegga som påminner om slime men jag antar att det är något annat. Efter en närmre titt visar det sig vara diskmedel och mjöl eventuellt något mer, jag saknar ju några ägg från kylen. Som alla vet är det inte lätt att torka upp diskmedel när det är ensamt men nu var det förmodligen både ägg och mjöl också...
 
Jag kan inte säga att jag var speciellt glad på henne då och inte blev det bättre av att hon tydligen gömt en luftpistol i Erics säng. Tur att han har kommit på att det är lika bra att erkänna om man gjort något för annars blir det bara värre. Men som sagt jag ÄLSKAR verkligen mina barn.
 

Mina fina underbara barn <3

Kommentarer
Postat av: Emme-Lina

haha men goa dom är! <3

Svar: Ja det är dom verkligen... ibland. ;)
Glossie Gloss

2012-10-07 @ 22:00:52
URL: http://emmes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0