Delmål

Jag har ju satt upp flera mål på vad jag vill uppnå med min träning. Ett mål har jag snart nått fast jag trodde det skulle ta mycket längre tid. Detta kommer innebära att jag måste lägga om detta till ett delmål istället. Det blir ju tråkigt att nå målet för fort så jag kämpar vidare mot nya mål istället.

Igår sprang jag vill gymmet för att träna. Jag har mycket att ta in på den tiden men helt okej att springa 4,6km på 30min tycker jag. Det är bra att man kan ha lite olika sträckor att träna på. Alla har olika karaktärer och det ger allsidig träning, speciellt som man varvar den med all möjlig annan form av träning. Nu längtar jag efter en bra dag att åka och klättra på. Det här inte blivit så mycket av den varan på slutet.

Nej nu är det slut på rasten så back to work. ;-) Fler bilder i eftermiddag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0