Födelsedag

Igår fyllde jag år och äntligen skulle jag få öppna paketet som stått både i hallen och i källaren. En jättefin lila gitarr fick jag och jag är så stolt att jag kan spela. Det är så roligt att jag gör det jag alltid gjort bara mycket mer och öppnare. Ibland blir man nästan tårögd då man inser hur mycket man saknar vissa saker. Musiken har alltid varit en del av mig men då man har lite svårt att ta för sig blir det inte mycket med det. Nu sjungs och spelas det för fullt precis så mycket jag vill. :-)

Det blev strax över 30km löpning förra veckan och det känns riktigt bra. Igår passade jag på att springa upp till kläppen då Oskar slutade men tyvärr fick jag ett skavsår vilket resulterade i barfotalöpning sista kilometern. Började iofs med intervaller så jag var lite trött när jag närmade mig målet. På tal om målet har jag en tävling till inbokad. På lördag springer jag första sträckan i Vasastafetten. Vad har det tagit åt mig? Tävlar och tränar med ett leende och känner själv att jag mår så mycket bättre än då man inte vågade göra något med rädslan att vara värdelös.

Nu ska jag ta mig i kragen och åka till byggen för att köpa färg. Sen blir det nya sänggavlar till barnen. Oskar är världens bästa sambo och han är min! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0