Löpning, vattenskidor och grillning.

Efter jobbet på fredagen tog Emma och jag en liten löptur från Sälen till Höknäs, det blev c:a14km. Vi var sjukt nöjda när vi kom fram och jag fick låta bli den sista milen då träningsvärken från gymmet satt kvar och varje led från midjan och ner gjorde ont. Men att ha klarat att springa hela vägen gör det lätt värt det. Igår åkte barnen till sin pappa och vi åkte vattenskidor med vänner. Bjöd över dem på grillning och hade en väldigt trevlig kväll. Idag blir det klättring i hallen men jag tror att jag tar en löprunda som uppvärmning. Skulle kännas bra att ha fått ihop 30km denna vecka. Livet rullar på fint och jag mår kanonbra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0