Bilder från Ågelsjön

Vår fina tältplats. =)
Ingen kan gissa vilken färg jag gillar. ;) Klättrar i träd på kvällarna.
En underbar plats för bouldering över vatten. =)
Detta var en upplevelse utöver det vanliga. 
Härligt i vattnet denna kväll och med en sådan läckerbit kan man ju inte göra annat än att hoppa i. <3
Som ni ser gav jag mig också på detta och nästa år ska jag ta mig hela vägen.
Detta var ett coolt problem som löstes utan större svårighet då jag är så sjukt duktig. =P
Tre fina knän som helt plötsligt dök upp från ingenstans.
Säkring klar. =)
Ja har man inga badkläder med sig får man hoppa i utan kläder. Inte det lättaste att ta sig upp bara.
Efter ett dopp var det gott med lite lunch.
Oskar ledklättrar sista leden för dagen. Ja jag och Jossan fortsatte ett tag till. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0