Halvtid genom jobbet.

Jag har nu jobbat tre veckor i köket och har bara tre veckor kvar. Det kommer bli tomt efter alla barnen men förhoppningsvis blir det någon lösning på det också. Vad har hänt sen sist då? Ja det här varit fullt upp med besök och jobb men snart är sommaren slut och då kommer vi vara glada att vi hittade på så mycket under de fina sommarmånaderna. Jag är sjukt nöjd med min prestation inom vattensporten, lyckades åka både vanliga skidor och trickskidor. Min träning har också gett resultat. För första gången på länge är jag på väg mot min målvikt. Allt jag gör är att träna som jag vill och låta bli chipspåsen i tevesoffan välja när jag äter godis och äta lagom portioner. Bara göra det man ska med andra ord. Har också bestämt mig för att slå tiden från förra året på tjejmilen. På den fronten tror jag att jag har ganska bra förutsättningar. Jobbar mycket med mitt psyke vilket ger positiva effekter på hela mitt liv. Nej nu ska jag fortsätta jobba, slut på rasten. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0