Jag har fått jobb! =)

Vecka 28-33 ska jag laga mat på en förskola i Sälen. Det kommer bli roligt att göra något annorlunda en stund. Efter det hoppas jag att butiken ska vara på gång iaf och att det är dags att börja jobba där. =) 
 
Ja vad har vi hittat på sen sist då? Jo vi har varit ner på Orust och haft en liten minisemester fast med Oskars jobb naturligtvis. Synd kunde inte chefen följa utan det blev bara vi, Bosse och Lina. Det var väldigt trevligt även om det blev manfall men det hade ju blivit roligare om vi var fler. Det blev fisketur och sjösjuka, Olssondagen, promenader och tandemcykel och mycket mer. Vi tog en tur på Ikea på vägen hem och det kommer bli kanon vårat hus det ska ni veta. Lite har ju blivit klart men det är mycket att göra än. 
 
 
Det gäller att koncentrera sig då det är fiskedags med grabbarna. ;) Detta var innan sjösjukan satt klorna i mig.
 
Som ni ser är det inte alltid roligt att åka båt. 
 
Ja här har jag och Lina blivit dumpade på Måseskär så grabbarna fick fiska vidare.
 
Ta ur fisken fick jag göra då Oskar mådde dåligt och jag hade blivit bra. ;) Jag vill också ha en vass filékniv.
 
Sällskap fick vi då de tyckte om fiskrens. :P
 
Underbar utsikt från vår stuga. <3
 
Ja solen hade vi med oss och färg lyckades vi få. Kortet är taget på kvällen och vi hade verkligen underbar kvällssol vid stugan. Kommer lätt åka dit igen.
 
Ja det var ju tur att vi hade stor bil för det var mycket vi skulle ha plats med. :P
 
Igår var vi ut och provade nya klätterutrustningen och barnen verkade mycket nöjda. Får skriva mer och visa bilder imorgon. Nu ska vi göra oss iordning för snart är det skolavslutning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0