Kull och hinderbana :-)

Vi gick upp till toppen på kläppen med ryggsäckarna packade med god mat och kök. På baksidan finns en liten lekplats vid en slogbod där vi gjorde upp eld och kokade potatis. Under tiden vi väntade på potatisen lekte jag och Eric kull, vi skrattade en hel del ska jag säga. Maten smakade utsökt och vi var mycket nöjda över påhittet. Efter maten gjorde vi upp en hinderbana som vi tävlade på. Jag gjorde mig själv stolt genom att klättra upp på en gungställning och sedan våga hoppa ner. ;-)

Till vår sorg regnade det riktigt mycket igår så vi kunde inte fortsätta med taket och det läckte in på vinden då vi inte hade papp på hela sidan. Nu är pappen på och imorgon ska vi spika läkt och sen är det bara att lägga på pannorna igen. Skönt att det går framåt, jag vill så gärna att det ska bli klart så vi kommer iväg på klättring som vi tänkt.

Men nu är det sova som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0