Jag vet att jag har varit värdelös på att uppdatera...

Ibland är det ju så att livet får gå före och det är inte så lätt att hinna med alla gånger. Nu ska vi se vad vi har hittat på under tiden. Jag har kommit på att det är roligt att sy igen, när man får uppmuntrade kommentarer hemma så är det riktigt trevligt. Vi får se när bilder kommer upp på alstrerna det är ju det där med tiden att fota igen. ;)
 
Klättringen går framåt med stormsteg måste jag säga för efter att ha klättrat i två månader har jag nu helt plötsligt rött kort. Det innebär att jag får klättra på topprep och säkra samt även ledklättra och säkra inomhus i Sverige. Det trodde ni inte att jag skulle fixa eller hur. =) Jag är faktiskt lite stolt över det och klubben verkar tycka det är bra också. Vi var till Stockholm och tog kortet samtidigt som vi passade på att klättra som tokar hela helgen. Jag blev tyvärr lite hostig och lite snorig men nu börjar jag bli mitt friska jag igen. Ska bli skönt att testa på klättringen idag.
Som ni ser så flyger det massa kritdamm i luften. Men denna led klarade jag och den var lite klurig. Vi behöver ju inte prata om hur svårt jag hade att förstå att det inte var så farligt att hoppa ner där uppifrån men jag gjorde det också. På kursen under ledning fick vi prova att falla och där var det ungefär fyra meter innan det tog stopp. DET VAR LÄSKIGT!!!
Här ser ni min sjukt snygga kille som bouldrar för fulla muggar. <3
 
Nej nu är det dags för lite lunch och sen är det klättring som gäller med mina underbara barn. Jag är hemskt taggad och nu hoppas jag att det inte går så lång tid tills nästa gång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0