Shoppingtur till Borlänge

Igår åkte vi till Borlänge då jag slutat jobba. Vi började med att leta efter Rosa Huset som är en tyg och inredningsaffär med massor av tyger. Jag hade sett ut ett tyg jag ville ha och det fick följa två andra tyger också plus muddväv. Det är ju helt underbart att få titta runt på lite olika mönster innan man bestämmer sig. På 20 minuter hade jag lyckats hitta det jag ville ha och vi fortsatte mot RUSTA istället.
Fima tyger som ska bli byxor, mössa, pannband och säkert en tröja också. =)
Mina fina kortbyxor som jag klättrar i. Eric ville också ha men i en annan färg.
Nya snygga sopsäckar kan behövas ibland. Det var ju så fina färger att jag bara måste ha dom.
 
Det blev mycket fint på RUSTA men vi ska ju som sagt fixa ett teverum så ni får vänta med fler saker därifrån. Ska bli så spännande när det blir klart. Nytt golv och nya tapeter ska det iaf bli och det kommer bli jättecoolt.
 
En del av skörden från igår.
 
Min pannkakspalett har ju försvunnit man nu har jag köpt en ny. En fin vinkork fick också följa med hem.
 
Vår buddah som ska få bo i teverummet när det är klart. Nu bor han i sovrumsfönstret.
Flufftröja i fleece som var väldigt mjuk och go.
Spelet som kommer roa oss många kvällar framöver.
Uppladdningsbar lampa då man aldrig har en ficklampa med bra ljus när man behöver. Måla tak kommer det bli har vi kommit på och då behöver man ju ett par arbetsbyxor i fin färg har jag hört. =)
 
Ja vi är väldigt nöjda med vår resa och vi känner inspiration till att ta tag i huset. Det kommer bli så bra och när man har underbara vänner som ställer upp och hjälper till så går det som en dans. Nu kanske jag skulle ta och tvätta tygerna så jag kan sy lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0