Svårt att sova...

Jag som aldrig brukar hålla mig vaken genom en hel film fick sluta titta då Oskar somnade istället. Efter det spelade jag lite en stund och försökte sova men det gick inte. Nu har jag hunnit med att titta på ett avsnitt av familjen annorlunda där barnens fyrmänning var på kalas. Kul när man ser folk man känner liksom. Nu var det ju så att jag frös när jag kom hem från jobbet och kände mig allmänt nedstämd. Jag fick nästan order om att gå och lägga mig en stund medans han fortsatte riva vägg. Trots mina protester kröp jag ner under täcket för att värma mig och tvärsomnade direkt. Vet inte riktigt hur länge jag sov men tydligen gjorde min tupplur att jag inte heller fick åka ner och klättra. Lite kanske man kan förstå det valet men samtidigt ville jag ju ner.
 
Att nu ligga och vrida och vända på mig så jag inte är det minsta trött är ju inte optimalt men jag får göra mitt bästa. Har ju en väldigt mysig kille att ligga bredvid så det ska nog gå bra med eller utan John Blunds påhälsning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0