Predikstolen =)

I helgen som var så åkte vi ner till en klippa utanför Ludvika som heter Predikstolen. Vilken härlig tur det var. Vi packade sallader, kaffe, oboy och lite fikabröd och hämtade upp Jocke. Lite svårt att ta sig ner då vi inte visste vart man kunde fira ner sig. Föraren var ju inte den bästa vi sett om man säger så. 
 
Underbar utsikt var det från toppen.
 
Vi hade tyvärr glömt bort att ta kort under tiden vi klättrade men jag och barnen tog lite bilder medans vi väntade på Oskar och Jocke som klättrade lite mer. Barnen hittade massor med kottar och hade kottkrig vilket var väldigt underhållande att se på.
 
Kottkrig uppe på berget. Mina underbara små kottar. ;)
 
Mustachkampen är i full gång. =P
Dagens första led gav mig ett litet skärsår mitt i handen. Precis som det ska vara. :)
 
Ja vad kan man säga mer än att vi verkligen gillar klättring. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0