Uteklättring eller som Eric säger bergsklättring

Jag har nu haft min utepremiär angående klättring och det var helt underbart. Vi hade strålande solsken och helt galet roligt hela dagen. När vi kom hem hade jag ont i hela kroppen men det är så det ska vara när man använder sig av hela kroppen på ett sätt man inte gjort innan.
 
Helt fantastiskt väder var det och en fin säkringsman hittade jag att ta kort på. :P
 
Denna led var tung men jag klarade den iaf. Jag är sjukt nöjd med min klättring fast jag helst hade varit proffs direkt. 
 
Vi har hunnit ut två gånger till och ena gången var vi ensamma med barnen och det var lite blåsigare men riktigt trevligt iaf. Barnen tyckte det var roligt, ja inte Moa som lyckades ramla innan skorna ens hade kommit på. Men hon provade trots en ond fot men vi ska hitta lite enklare klättring när hon är med.
 
En taggad Eric som knyter in sig.
En mindre taggad Moa med ond fot.
Eric var grym på det här. =)
Men han tog sig tid att posa för kameran iaf. ;)
Moa provade som sagt men det blev inte mycket mer än så.
Det är otroligt vackert att stå längst upp och blicka ut över vidderna.
Obligatorisk fikapaus i klättrandet.
O'boy är grejer det.
 
Ja så kan det se ut när man är ute och har skoj i naturen. Gårdagen blev det inga bilder och lika bra det för jag hade förmodligen tappat kameran i vattnet med min tur. 
 
Nu blir det en tur till arbetsförmedlingen som de så hjärtligt kräver av mig. Nästa gång kanske jag visar det underbara teverummet. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!
Dags för en fika snart, eller kanske middag ;) ?
Ska bli spännande å se hur ert tv rum blir. Kommer kännas konstigt när man ser sina egna möbler i det bara hihi. Varje dag när jag åker förbi ser det ut som det har hänt nåt nytt. Skönt det måste vara?!
Kram

Svar: Halloj!
Ja det är verkligen dags för det snart. Sofforna blev kanon och vi ska bara köpa överdrag till dem när vi åker iväg. Det är jätteskönt att det händer saker och vi blir så sjukt nöjda med resultaten. =) Ni är välkomna när ni vill.
Kram
Glossie Gloss

2013-05-06 @ 12:56:34
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0