Stockholm igen. :-)

Idag åker vi till Stockholm igen på tränarutbildning. Direkt efter jobbet åker vi och hoppas komma fram i bra tid så vi eventuellt hinner dra en repa på klättercentret. Hade verkligen kunnat tänkt mig ett till försök på den blå leden.

Igår körde jag ett gympass för armar och rygg. Det var längesen och idag känns det allt som det ska. Såg i spegeln att armarna tydligen fått ordentligt med muskler av klättringen. Det känns riktigt bra när det syns resultat.



Gissa vem som fick ett ordentligt blåmärke på smalbenet efter den här leden... Jag har börjat anta min vanliga smurffärg och det gör inget. ;-) Säger som man sa om barnen, det ska synas att man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0