Tjejmilen

Ja nu har det verkligen varit dåligt med uppdatering. Mycket har hänt och jag jobbar som vikarie på förskolan både i barngrupp och kök. Taket är färdigt och vi åkte till Stockholm på tjejmilen där Moa sprang sitt första lopp på 1, 5km. Hon var jätteduktig och fick tiden 10:15 nästan utan att ha tränat alls. Jag slog tiden från förra året så i vinter får jag springa med icebugs. Nästa vecka ska jag springa Salomon trail Tour för första gången men den blir bara 5km vilket blir bra då jag känner av halsen. Hoppas det går över då jag vill få en bra tid på en kortare sträcka.

En annan rolig sak är att vi startar med tjejklättring imorgon i blå hallen där jag och Sanna ska vara ansvariga. Kul med lite mer klättring och vi ska åka till Spanien vecka 44 så nu behöver vi verkligen all träning vi kan få.

Nu ska jag göra mig klar för att åka på jobb igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0